Friday, December 10, 2010

| senyum itu... (!)

bila 'dia' nak kata
 I Love you. I know what to do for you (!)
credit to   Pendita


ada kempen 'senyum selalu' tak?



hello pretty people (!)

Siapa suka senyum?hehe. Senyum ni ada jenis contohnya macam senyum kambing, senyum sinis. I suka senyum. kadang-kadang tu pernah la senyum sorang-sorang. Gila? bukan depan orang pon. pada I senyum ni satu terapi untuk I rase OK. itu dari sudut psikologi lah. so, dari sudut lain, senyum itu pahala. tapi hanya diri kita dan yang Esa sahaja senyum kita itu ikhlas ke tak kan dan niat kita senyum untuk apa.hehe. I selalu ingatkan kat seseorang ni supaya senyum walaupun tengah marah ataupun tak ada mood. bukan niat berpura-pura bila kita senyum cuma satu cara untuk rasa kembali OK.hehe. kadang-kadang itu juga I boleh ‘trace’ orang senyum ni macam mana. contoh kalau dia rasa susah hati, mungkin dia tak nak orang lain tahu ke. jadi dia senyum la dengan peliknya.haha. Firasat kuat kot. pada I tak rasa susah untuk senyum. kononnya nak sejukkan hati diri sendiri je dan I suka tengok orang senyum cantik rupa tu tidak kira adam atau hawa.

*tak perlu nak fikir bila nak senyum(!)


lokasi di rumah
mood: mendatar
lagu: sejuta cinta marshanda

5 comments:

Zulfahmi Abidin said...

T___________________T cantik tak senyum aku nie??

Terkini: Lepak Mamak | Biar Aku Yang Ajar | Tutorial: Trace Anonymous

Zulfahmi Abidin said...

cube try testing.cubaan pertama..

Ain Atika said...

i pelik..i senyum tapi ramai orang kata i xsenym...hishhh

Arine Romano said...

fahmi: haahaha..kaw stiap mse snyum..nsem tao kaw snyum!!!

Arine Romano said...

ain atika ye ew?ala..spe kta u ta snyum.?ishh3..dengki tu..u snyum ikot cre u jer.lntaklah org nk kta pe k..