Friday, December 10, 2010

| "kau ni berlagak ea(!)"

girl  girl

boy  boy


Sedang asyik I mengadap laptop, handphone I bunyi text lagu ‘burst your window’. Dalam hati “sape lak ni, text aku  time(lepas maghrib) camni?” I tengok ada satu text dan satu misscall no tak kenal. padahal no ni pernah miscall dua hari yang lepas. Tapi no tu kenal I. tapi panggil kau aku. mesti membe ni (dalam hati berkata).

girl: oit wtpe?
AR: ni sape lak?
girl: kau tu la, sombong sgt.aku pon kau tak kenal.kau arine kan?
AR: err..ye je.hmm..aku mane ada no kau.grr
girl: kereta viva (warna kereta dirahsiakan).weyh.jgn cakap sesiapa aku msg kau. kau buat apa?
AR: err..ha..sape ni?tlg beritahu supaya jelas.aku mane ada kawan pakai kereta viva.
girl: aku bukan kawan kau ok.hehe.aku budak cos D** jugak la.yg kau pandang badi selalu.haha
AR: ouh..pelik gak kau text aku.yelah.aku mane ada pandang badi.biasa je.ni de pape ke text aku?
girl: tak de la.saje aku nak ajak berbual ngn kau.boleh ke?kau buat pe?keje?
AR:  ouh.aku tengah online ni.nak keke pe kt JB ni.susah.masalah transport je.kau?
girl: JB area mane?aku mmg mengangkang kt umah.kau ni berlagak ea?hehe.mau tanye je.dengar2  orang cerita.
AR: err.Tmn Daya.tau?berlagak?kau tgk aku mcm tu ke?pada aku org yg tak kenal aku je ckp mcm tu.tapi aku tak ambik port pon org nak kata ape.nape kau ckp cm tu?
girl: tak de lah.tanye je.but, mule2 aku mmg menyampah jugak tgk kau.but then, tiba2 je da tak menyampah.yelah.sampai bila tak mau tegur2 kan.hehe. (lepak gile dia sound)
AR: uh,,sampai mcm tu sekali ea.sbb tu je org jd menyampah?hmm..ok.nevermind.after that kite tegur lah.aku tak mcm tu.dah kenal nanti tau lah.
girl: ouh.kaw tak reti drive ke?
AR: err.tak.lesen pon tak de lagi.kenape?kau nak ajar?
girl: haha.aku ajar boleh.but, haha.
AR: err.pe yg ‘but’? (masa ni I tak sedap hati)
girl: but?hehe.bagi kiss dulu baru boleh aku ajar dan minyak full tank. ada bran(berani)?
AR: kau serius ke dengan dua benda kau minta ni? boleh aje. (I mula psiko dia)
girl: tak de lah.just for fun. aku dua dua lyn.so, boleh ea. aku nk comolot then..aku piker dulu jap
AR: haha. pikir la kau abis2.
girl: hehe.montot(punggung) la. tak mau cerita kat orang ea.
AR: haha.membe kau ramai.buat la.aku tak layan girl.
girl: tadi kata mau aku ajar.so? nak tak nak? ke takut kene kiss?haha
AR: haha..aku tak de nafsu pompuan la!
girl: if ngn pompuan, mane de ganas.ok.tak pe. tak mau kiss, ada bnda lain sebagai ganti.
AR: ganti? pe dia?
girl: pegang-pegang ke.hehe.

after that I terus stop text perempuan ini.malas dah layan ni.grr.spesis apa kalau boleh layan lelaki dan perempuan?errhey bitch! sudah-sudah lah anda berperangai seperti itu. hari itu pon I pergi JB jalan-jalan dgn family, I tengok ramai seperti ini. ada yang bertudung pon bernafsu sejenis. adoiii. baiklah tak payah pakai tudung.dosa tu lagi besar daripada tidak bertudung.jangan cemarkan lah yang bertudung.imej kene jaga lah kan?malu lah orang tengok siap berpelukan.bangga lak tu.ishh. dah habis jantan ke kt Malaysia ni?kepada lelaki pon ada juga.tapi I belum tengok secara langsung lelaki gay ni.



p/s: I cintakan hanya untuk seorang lelaki.

5 comments:

Saya Nina Syakira said...

ee u geli la ...

Arine Romano said...

bahaahahaa...jgn geli sgt lar...

Farhan Ibn Yahya said...

menarik...
tapi macam aku kenal la minah nie...
sape ek?

Arine Romano said...

farhan:
ekelehh..kaw mmg knl la minah ni doe(!)

Farhan Ibn Yahya said...

er...betul kew???