Thursday, December 23, 2010

| pertemuan yang tak di sangka

no picture(!)

21 Disember 2010
Pada awalnya I rancang mahu menaiki KTMB ke Kuala Lumpur bersama adik I sebab mak I yg cadangkan naik train je senang, bila sampai je nanti tak payah la susah susah nak lintas jalan.makan masa. tapi malangnya kitaorang lambat booking tiket. beli tiket time malam, kaunter buka sebenarnya.haha^__^ Tak pe lah. anggap tak ada rezeki. jawabnya naik bas juga lah kan. tapi malam sebelum itu, I online buat ‘kali terakhir’. mesti lepas ni I nak online. lagi-lagi Nina, my newbie bloggy. keesokan harinya, I pon bangun pukul 7pagi. cepat nya sudah pagi. I pon bersiap dalam pukul 9 pagi I sampai ke Larkin. I terus menuju ke kaunter tiket bas Trasnasional. tiket pukul 9:45 pagi. ok lah tu sempat I melantak. lagi-lagi  perutkuh sudah lapar I pon order roti  telur. nasib baiklah kena ngan tekak I ni sebab I jarang sangat order roti telur. tak tahu lak sedap kan. Jarum jam sudah 9:45pagi, jadinya kena angkat kaki gerak lah kan. I pon salam dan cium mak dengan penuhlah kasih sayangnya dan tak lupa macik I dan anak dia jugalah. baby cute I Iman dan Fahim. Missing you la. tiba masa sudaaa I nak naik bas, tiba-tiba I ternampak seseorang I kenal sangat-sangat lalu nak pergi toilet. I jadi kaku gila dan I terus cakap kat adik I, adakah itu Pendita?!! I pon tunggu lah. ya! memang pendita. OMG!!! I rasa macam tak percaya sangat setelah 6 bulan tidak ketemu. sumpah I jadi blur dan bila berhadapan dengannya, badan I menggeletar satu badan. masa kitaorang sembang-sembang kejap, I langsung tak focus apa dia cakap. mungkin terlalu terkejut sangat kot.haha. teruk betul bila dah rasa cintakan? tapi jujur lah I cakap, I miss you badly. dan tiba-tiba juga I dapat text dari BFF I si Yana. Dia pon ada kt Larkin. I pon turun dari bas. lama sangat tak jumpa lepas cuti sem ni. memang tarikh ni pon I tak akan lupa sampai bila-bila. I happy sangat tak terkata.!!!

5 comments:

Unknown said...

gahaha.den ingat jumpo orang gilo lo po..
slamat laa jumpa hat elok2..

hahak

Saya Nina Syakira said...

yeah :)

<3 u frenz

Arine Romano said...

nub:
bahahhaha...de ke cm tu...mst lah yg elok nyer, klu ta sgn nk citer...

Arine Romano said...

Budak Giler Cadbury :
<3 too

Farhan Ibn Yahya said...

yeh...
jumpa gak ko...
aku tau keadaan ko macam ner...
if aku kat tempat ko pon, aku macam tue gak...
akan jadi bluer...
tpi aku nak kutuk sikit...
klo la aku ada depan ko dan nampak ko jadi macam tue, aku akan tanya " boleh aku gelakkan ko x?"
bahhahaha...