Saturday, December 18, 2010

| perasaan kembali ke paras normal

perempuan jangan smoking kalau mood kritikal(!)

hello silent readers and pretty people


puas mencari idea untuk taip blog seterusnya. hari ini tidak ada pape pun nak cerita. sungguh bosan. tapi I cuba juga. sudah menjadi kebiasaan I mesti post entry. mesti mesti dan mesti tanpa henti.haha ^___^ Hari ini juga, FB I pon tak lincah sangat. so kene usaha cari umat atau kaum yang boleh buat I tak bosan. mungkin I letak profile picture burung hantu kot. ahhh.. tak kisah lah. tapi I dah tukar pon. ye lah. I ni jenis tak boleh benda atau sesuatu perkara yang membosankan. status FB pon tak selincah dulu sebab I dah kehilangan idea sangat. sekarang jam sudah pukul 3:28 pagi. I masih mengadap lappy lagi untuk teruskan penulisan. sudah 2 hari I menunggu, tapi tak muncul juga. moga- moga dia ubah fikiran.hanya satu harapan sahaja dan tolong laksanakan.uh,,, bak kata farhan Ibn Yahya  "aik...org macam ko punya bergaya...kosong??? aku rse abnormal ko tadi disebabkan data dalam hati ko dah kena format...dah tue, tetiba kena hack dgn cerita bongok...tue ko x betul kot tadi...huhahuhahuha...."

10 comments:

عدوية از-زهرا said...

hahaha...same laa...tak tidow lagi...cari idea utk post dlm blog..ngeh3

zOeY zAu YaH said...

what happen to u?

Arine Romano said...

عدوية از-زهرا:
hehhehe..tape..kje berfaedah tu!!!

Arine Romano said...

zOeY zAu YaH :
nth la u?ssh ati dan isau..cm2 la i pk..nk elak,tp ta ley..sob3

nub said...

rajin wat entry?bgs3.akan melawat selalu!
bahhaha

Arine Romano said...

nub:
hehhe..tQ for short nub!!!
jnji tao..bahhahahaa

α∂αωιʏαн αʓ-ʓαняαα'(아다위얗 ) said...

arine....i tag u yg kt cni....

http://z-and-a-love-soul.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-terkemas.html

Arine Romano said...

α∂αωιʏαн αʓ-ʓαняαα'(아다위얗 ):
ok dear!!! i tgk yer..

Wawa Ashihara said...

hyee,, slm blogger,,!!
hehe,, saanteekk.,..<3<3<3

Arine Romano said...

Wawa Ashihara:
tQ for short(!)