Wednesday, September 15, 2010

rentetan rayeKuh.

#part 1
before raye

hari-hari paling agak busy kot.sampai kg je terus kne rewang kt dapor.tolong pe yg patot.
cm2 la ak buat.last keje aku wt sebelom tido petang, aku goreng ayam.pehhh.panas wooo~
tp sebelom aku tido, ak wish raye tok kwn2 aku.rmi gk la.de la sorng dua yg xeply.xpe2.hanya sorg(محمد الفضلي) jer ak da niat nk wish.tp ak xbrani lak.jz trpikir je pe dye wt skg.hmmm...



#part 2
1st raye






#part 3
2nd raye


bersame ngn musu(adik mak aku paling bongsu)
sj berposing ngn kereta.


aktiviti kunjung mengunjungi diteruskan.
ni di rumah pakcik.
1st time dtg raye uma mkn KFC .
weee~


#part 4
3rd raye

stay dlm kereta lame sgt.
pe ag, snap snap la dlm kereta gk.

still ag beraye.
kali ini lokasi di Batu Pahat.
singgah mkn nasi beriyani gam 'abes'
ngn aku skali 'pengsan' daaa pekene bnda alah nih.
tobat xnk mkn ag wooo~


#part 4
4th raye

da tiba jB.stay at homie.busan.assignment menggunung!


terima kasih semua,
dapat jugk duet raye.


No comments: