Saturday, June 26, 2010

panas.bosan



June 19,
my first class KPP at danga bay, JB.
this is en Muhamad Yunus.
en yunus ni memang kelakar sgt orgnye.
I la org prtame die tegur, sebab I duduk sorang2 jer.
the whole day, xla boring.de sj lawak en yunus ni.
so, xrugi I pegi.

June 24,
I pegi test computer.I redo jer.ni the second time I amek.
before dis, I penah amek time form4.I lulus dpt 43/50.amek license motorcycle.
time tuh I kt kL.
Now, I rse tkot lak.cm xpenah amek.alhamdulillah I dpt 47/50.
wahhh.cm xpercaye.at that time I was fasting and I got the fluuuu!!!



June 26,
I bangon lmbt half an hour; 730
I'm racing out without breakfast.
huiyoo! I need it.
terpakse I 'brunch'(breakfast+lunch)
then, I kene masuk class "pra L".
almost 3 hour.really damn bored!!
herghhhh.after I 'brunch', I duduk sorg2 kt warung kt 2jam lebey ckt.
dgn panas bahang.boring.mengantuk.da tetido pon.
around 4pm, along asked me n someguy.
really nervous.n really focus kt kaki along.
den, cmpi turn I, betol2 cm dak darjah1 masuk skola.
sampaikn along kata, "ha..kt cni de due org cikgu ajr awk"
bengonggg.xpe.I xksh.

mak nk kasut sneakers.
nk press minyak xrase.
c(:

No comments: