Thursday, April 22, 2010

da best buddy;kok long

*muka penat bekerja kot.tu yg senyom xsenyom
muka2 lepas SPM

nabila baharuddin
19th december 1991
kok long
dip nursing KPJ Nilai

this is my best buddy.gelak.gosip.ngumpat.weh pompuan bila dapt lepaQ ngn ko lagi?rindu dah nih.asyik melanggan je.samapi xde masa ngn aku.haha.camtuh la I ngn die.memang otak giler2.siapa yang xboleh trime dok jaoh2 la.dan lagi sorang dak lepasan SPM; SAB(aminuddin baki).die pon sme pangai ngn kiteorang.ha...die sorang je la ditrime dalam pale otak kiteorg.dulu time sekolah, memang best lepaQ kt menara seri mahang 8-9-2.depan umah kok long.kadang2 petang sampai ke malam.ada aje kiteorang gosip.gelak sampai xbuleh nk brnafas.sakit perot I ni gelak.memang kiteorg punye lawak agak keterlaluan.otak da giler, semua layannnnnn.bila time nk test je, kiteorg study gk.ada time I ngn byla jalan ngn moto nouvo.pusing 1 keramat, setiawangsa sekali.kalau xde keje or da busan yang teramat.selalu time petang je.

the 1st thing kiteorg wajib gosip, of cos pasal lelaki and pasal pe da jadi kt sekolah.wajib!gatal giler clitoris ko kok long.bile da abes je spm, masing2 kelam kabut cari keje.nasib baik la jusco setiawangsa tuh dpn mata.5minit sampai .so, xsusah la dulu I nak cari keje sampai kt KLCC.giler cm tu.weyhh pompuan!ko jgn lupa aku lak weyhhh.selalu ingat aku.selalu halo halo ok.aku call ko, ko call aku.


sumpah aku sayang ko byla!!!

*banyak lagi nak gosip pasal kite.xpe.simpan dulu.

No comments: